lørdag 1. mai 2010

Vaaren er igang!

Det begynner aa bli varmere i lufta, og et sikkert vaartegn er loppemarked :) Jeg digger aa lete etter skatter, og det beste er at det er supert for et slunkent studentbudsjett! Min shoppingmani blir tilfredsstilt, og lommeboka er happy over aa ikke miste noen av sine kilo ;) Etter to loerdager har jeg endt opp med disse kjoepene. Hvit, lang bluse. To skjerf, et godt tykt svart ett, som har kommet godt med naar vaaren ikke faar slippe helt gjennom i Oslo. Og et lysegraatt som jeg ble glad for, har lett etter et slikt! To vesker, digger begge to! Den lille svarte er perfekt for vaaren og sommeren :)

Det er tid for sommer, og jeg trengte en ny shorts. Fant denne paa Gina Tricot til en hundrings. Passer fint til blusen jeg fikk tak i :) Elsker looken og stoffet, og selv om jeg egentlig var paa jakt etter en annen farge, saa var denne saa fin at jeg ikke kunne la vaere aa bruke en liten hundrelapp paa den. Men den satt ikke helt bra, litt for vid rundt bena. saa den maatte modifiseres litt, noe som enkelt gjoeres ved aa sy den opp paa siden. Funket bra det, og den ble mye mer figurnaer med en gang. Enn saa lenge blir det svarte tights under, men det er nok ikke lenge til det er klart for bare bein :)











Ingen kommentarer: