lørdag 10. april 2010

Pop-opp butikk

Mitt nye soete belte, fra Vintage Collection:



Leste paa nettet om at Coca Cola skulle aapne en pop-opp butikk paa Steen og Stroem i Oslo. Spennende konsept! En vintage butikk som er aapen 3 timer, kun den ene dagen! Dette maatte sjekkes ut. Stylisten Kjersti Andreasen hadde plukket ut klaerne som ble solgt. Pop-opp butikker er en greie der nye butikker holder aapent bare for noen dager. Ganske morsomt, og en fin maate aa kunne skaffe seg unike klaer. Som beboer av Tigerstaden maatte jeg jo faa med meg dette her.

Ok, klaerne som var igjen naar jeg kom dit en time etter aapningstid var vel saa som saa. Det hadde forsvunnet ganske mye umiddelbart etter aapningen fikk jeg fortalt, saa kanskje ikke rart at jeg ikke hamstret inn :) Men jeg fikk kjoept meg et belte, som vil passe suverent inn i vaar garderoben min med mine mange duse farger :) Butikken holder aapent i Stavanger ogsaa 24 April mellom 12 og 15 :)



Goey aa faa vaere paa et slikt event da, med roed loeper og fotograf og hele pakka :) Dette er hvorfor jeg digger Oslo, er alltid noe som skjer her.





Ingen kommentarer: