mandag 10. mai 2010

Loeper videre!

Hadde min foerste joggetur utendoers idag, og det var digg! Det pleier vaere for kaldt for meg aa loepe ute, men min kondis er tydeligvis blitt mye bedre etter timene i treningsstudio de siste maanedene. For idag var det null problem, jogget hele turen i strekk og med en liten spurt til slutt. Ingen hivende pust, ingen igjensnoerte lunder :) Utrolig herlig aa kunne trene utendoers og bruke den flotte naturen som er rett utenfor doera her. Foerste turen rundt Sognsvann for meg ogsaa, har aldri vaert der tidligere. Gav iallefall mersmak, og etterhvert kan jeg nok proeve meg i terrenget rundt loeypa ogsaa! Det er virkelig lenge siden jeg kunne loepe 45 min. i strekk uten aa faa problemer med pusten, saa dette var sykt herlig! Naa venter det appelsintorsk paa meg til middag :)

Eksamenstiden er igang for fullt! Hjemmeeksamen i Development skal leveres fredag, og jeg har ikke begynt aa skrive enda! Er mye stoff aa gaa gjennom, ikke enkelt aa finne empiri til denne! Etterpaa er det bare statvitenskapen igjen, og siden eksamsfest for oss :)

Oslo Grand Prix i helga ser ut til aa bli et skikkelig kalas! Imponerende hvor mange bra hester de klarer aa finne frem aar etter aar. Savner jo sef. torvald Palema og Quarzio Du Chene, men faar respektere at de satser fullt paa Valla! Det blir uansett en fest!

Ingen kommentarer: