fredag 14. mai 2010

Produktiv dag.

Innlevering av hjemmeeksamen i Development idag. Opp klokken 8 for aa skrive ferdig, en tur innom Blindern for aa skrive inn paa pc og skrive ut, ferdig med det...bestille togbilletter til Stavanger, ned til Oslo S for aa hente togbilletter, tilbake til Domusen for aa trene ( 1 time kondisjon paa sykkel og ellipsemaskin+ 30 min styrke og stretching), dusje, opp til Blindern igjen, levere eksamen, t-bane til Kringsjaa, handle, hjem og se paa TV :)... skrive blogg ;p

Det er herlig naar jeg kjenner meg frisk og rask. Veldig fornoeyd med treningen idag, litt tungt i starten, men siden var det bare aa kjoere paa. Og ikke minst digg aa ikke vaere stiv og stoel lenger. 4 dager tok det foer alle spor etter joggeturen var borte ;p Solen skinner og det er varmt, og vaermeldingen er veldig mye bedre angaaende vaeret for OGP helga!!

Oslo Grand Prix ja, det er helga si det :) Litt mindre morro enn vanlig denne gang tenker jeg, men soendag skal jeg vaere paa Bjerke iallefall. Kameraet mitt trenger aa bli brukt litt naa, har vaert rolig der siden Florida. Det er en fin fint felt som skal avgaarde, og masse fine loep utenom det ogsaa! Forhaapentligvis treffer jeg noen folk jeg ikke har faatt sjans til aa see paa en liten stund heller. Er det OGP helga pleier vaere for meg, en mulighet til aa treffe gamle kjente og folk jeg skulle hatt vaert flinkere til aa holde kontakten med ellers i aaret :) Se opp for bilder iallefall!

Paa tirsdag tar jeg nattoget til Stavanger. Gidder ikke aa sitte og se paa den vakre naturen vi fyker forbi jeg, saa like greit aa sove ;D Maa ta en tur naa, siden jeg ikke rekker noe i sommer, og siden kommer til aa vaere ganske opptatt fra hoesten av haaper jeg. Er meldt ok vaer dag, saa blir koselig aa komme hjem en tur. Det er utrolig koselig aa ta en kaffe paa Boeker og Boerst eller Sting, haaper paa selskap av min kjaere soester Mini :) Hun er min utelivsguide i Stavanger. alltid cool og vet hva som er paa gang i byen. Jeg har aldri hatt helt taket paa Stavanger. Naar jeg bodde der var alt jeg visste at jeg likte Checkpoint og Taket. Naa er det kommet ganske mye nytt, spesielt endel hyggelige smaasteder rundt om der en kan faa seg alt fra kaffe til en martini :) Hm, muligens jeg skal tilby min 'ekspertise' hva sushi angaar? Det er kanskje et felt som kan vaere interessant? Sammakasaaskjer, glede meg til aa treffe folka igjen, selv om det ikke er saa alt for lenge siden sist :)

Ingen kommentarer: