torsdag 13. mars 2008

Æsj også...

Rocken hoppet over i galopp han i siste svingen. Tullehest. Løste fantastisk fint fra volten gjorde han og alt! Kom fint til i annet utvendig, og gikk frem en runde fra mål. Alt så helt perfekt ut til han hoppet over. Ren friskhet mente Leif. Ukonsentrert Rock igjen, det har vært problemet med han før. Han skjønner ikke alvoret. Travet stemte 100% og alt. Neste gang varmer vi litt hardere, så unngå vi iallefall at han blir for sprek i løpet. Nytt pannebånd med navn fikk han også, mennh, det var jo stavet feil! Amerikan stod det hehe. Men jeg turte ikke si noe, for det kan godt værem eg som har skrevt feil navn til de i butikken også. Vet jeg skriver amerikan med k av og til. Jeg velger sånn inimellom jeg, ene dagen bruker jeg k andre dagen c. Alt etter hva jeg føler for :p Usj, kjedelig med feil stavet navn på pannebåndet! Men det tok så lang tid å få det, gidder ikke bestille nytt.

Jaja, tross galopp igår blir det kanskje bra fremover allikevel. Nå har han ikke for mye penger til å få være med i løpet på Bjerke om 2 uker. Det for 4-5 årige norske med gr.lag. opp til 65 000. Og deretter er det V75 på Drammen. Kanskje det var en mening med det hele, at han skulle få være med i disse to løpene? Lurer på om Rocken visste om det, og ville passe på å få komme ut i V75?

Torpa Carl startet også på Bjerke igår. Rakk ikke bort for å hilse på. Og løpet, mja, kommenterer ikke mer :)

Ingen kommentarer: