søndag 9. mars 2008

Kjedelig søndag. Men på onsdag blir det V65 for Rocken!

Hva gjør man på en søndag når man har hestefri og selvbestemt lesefri? Ekstremt lite faktisk... Titter på lister til Bjerke er en ting å gjøre. American Rock prøver lykken igjen på Bjerke på onsdag. Gr.lag opp til 130 000, javel. Vi står jo 20m før disse da, men med galopp mister vi vel det. Nye, tykkere såler er lagt på. Vi stoler ikke på Bjerkebanen selv med mildvær...

Cream Of Arnie galopperte igår, voltestart ble vel for mye? Jeg har imidlertid merket meg en ting, de hestene som jeg nevner før løpene blir det galopp for. Hm, hvorfor det? Kanskje jeg jinxer dem? Ja, det betyr kanskje ulykke om jeg nevner hester før løpene. I så fall...: Royal Diamond er en flott hest som har gjort gode løp den siste tiden. Kan så absolutt bli en hard nøtt å knekke for Rocken. Global Jinx var sterk i sitt siste løp, og kan svært gjerne hente inn 20m uten alt for store vanskeligheter. The Best As er god feilfri. Ser i i raden at han har gått ca annenhvert løp feilfritt... Sist løp var feilfritt, da blir det galopp denne gangen?

Hehe, kanskje jeg er litt slem nå? Men vi må jo få lov til å ønske seier også :)

Ingen kommentarer: