tirsdag 30. mars 2010

Skuffa...

Topshop åpner snart i Oslo! Store overskrifter! Vel, våren 2011 er ikke snart! Ble skuffa jeg altså, hadde sett for meg at den åpnet en gang i løpet av våren/sommeren i år jeg. Jaja, blir kult når den først er på plass :) Synes det begynner å bli ganske så bra med butikker her for meg som ikke alltid kan handle på Høyer (ehem...) Med Topshop, Monki, Mango og Zara har jeg igrunn det meste jeg trenger (selv om en ren Vila butikk i sentrum savnes). Og Pieces åpnet nettopp en liten avdeling på City også, der var det endel rocka stasj :)

Nå må jeg fikse meg en skikkelig jobb, trenger shoppe-penger! Har kanskje noe på lur, men får se hvordan det går. Det er så mye jeg vil ha, men jeg ikke får når jeg kun lever på studiestøtten. Selv om jeg overrasker meg selv med å faktisk klare meg ganske bra på det lille beløpet jeg får hver måned, og det har vært herlig til nå og bare kunne være student og ikke deltidansatt i tillegg. Men sommeren og reiselysten kommer, jeg har ikke lyst til å gå glipp av Valla eller en evt. liten Italia tur. Selv om det når ser dårlig ut med sistnevnte.

Ingen kommentarer: