tirsdag 29. april 2008

Hingstekåring på Biri

Overnattet hos broder'n på Gjøvik fra lørdageskvelden. Opp i 'otta', hehe, klokka 7, på søndagen for å reise med bussen til Biri. Holdt på å bli med for langt, men heldigvis kjente jeg meg igjen, så sjåføren slapp meg av. Ingeborg hadde med seg Ruskens Solve og sønnen hans Balder Brå. Flott hester begge to! Solve fikk fornyet sin 2.premie, mens Brå desverre ikke ble kåret. 3 avkom etter Solve på kåringen, og en ble kåret. N/L hestene generelt var noe pjusk synes jeg, iallefall i forhold til Dølene som så helt vanvittig flotte og ny-stylet ut! Blinket verre enn hos gullsmeden på Biri den helga! Det var en flott dag, nydelig vær på Biri og utrolig mye fine hester! Gøy å se kåring av de norske rasene, er som regel traverraser jeg ser på.



Tuster Blesen:


En litt vilter en. Samstad Prinsen:



Ruskens Solve og Ingeborg:
Balder Brå og Jostein:

Mye folk:

Vetleborken:


Heirum Nils:



Ingen kommentarer: