onsdag 2. april 2008

C på eksamen og duejakt i stallen...

Klarte en til jeg. Skjønner ikke hvordan det går ann å få så bra karakter når du har lest så lite :p Å få C når du tror du kommer til å stryke er morro det! Er veldig fornøyd med sensorene jeg iallefall!

Trening var på planen idag, følger ikke helt det oppsettet jeg fikk av trener, men fikset til selv etter hva jeg føler for. Noe treningslære kan man jo etter å ha trent travhester i mange år. Maks belastning idag og færre repetisjoner, er utolmodig jeg og liker ikke holde på for lenge. Men idag ble det faktisk for lite fant jeg ut, så da er det tilbake til å ta flere repetisjoner igjen. Kan like gjerne bruke tid på treningen når jeg først er der. Det er gøy å trene med apparater innendørs og kjenne at muskelene virkelig får kjørt seg! Kjekkere enn å pese rundt i lysløpa i regnet...

Kjapp tur ut til Bjerke å fikk ordnet opp i pannereimene rakk jeg også (5 av 9 var feil farge/navn), nå får endelig Rocken navnet sitt stavet riktig! Haugerud kommer på besøk i morgen, da får vi se hva som evt. må fikses på hos Rocken. Håper det ikke er alt for mye, tanken er å kunne starte igjen i slutten av måneden. Bytte boks har han fått og alt, nå står han mellom to sure småmerrer hehe. Men som den godgutten han er vil han nok ikke ha noen problemer med å få humøret på topp hos jentene. Håper det kan ha positiv effekt iallefall, han har vært litt dårlig på maten den siste uken og det liker jeg ikke!

Stakkars duene i stallen er nok vettskremte nå for dagen. Eggen Jr. var på duejakt. Skjønte ikke noe når jeg kom mandags morgen og det var blodspor over hele gulvet. Trodde først det var Leif som hadde styrt med noe på søndagen. Så for meg at han hadde prøvd å spenne for ei av 2 års merrene og at det hadde gått til h******. Men nei, var ikke han. Da trodde vi kanskje det var lille åringen vi nettopp har fått inn på stallen og som eier fikser selv tidlig på morgenen. Heldigvis så var det altså ikke en av hestene. Ei litt for frekk due som følgte etter Eggen Jr. når han skulle fore på morgenen, det ble visst for mye for han det, så han hadde løpt etter den med kosten og smacket til den. Stein dau...

Ingen kommentarer: