tirsdag 26. februar 2008

Rocken får ikke ligge på latsiden!

Helgens Rock:
Egentlig lyver jeg nå, for dette bildet er fra sist helg... Rocken sniker nå ut og hilser på!




Lunchtrav Bjerke 27.2.08
Nå skal vi ut på lunchen igjen. Grunnlag opp til 45 000, Rocken har 41 250. Perfekt inne med andre ord. Spor 4 bak bilen på en sprint er vi fornøyd med også! Nå har det vært supert vær de siste dagene, så jeg håper at banen skal bli fin. Idag regnet det halve dagen sef., så nå får vi se hvordan det blir. Forhåpentligvis tørker det opp i morgen om det blir sol, noe som er blitt lovet! Uansett skal banen denne gang kunne passe Rocken bedre. Han fungerer dårlig på hard bane som det var sist. Da er det bedre om det er sølete og tungt, bare det ikke er for hardt. Denne gangen er jeg optimist og mener vi bør være på trippel iallefall. Jeg blir skuffet om vi blir dårligere altså. Da må det et håpløst løp eller galopp til for at jeg ikke skal surmule etterpå! Siste jobben før løpet gikk han på mandag, da fikk han en 2000m i 25-30 fart. Der så han fin fin ut! Da er det bare å krysse fingrene for at vi kaaaaaaaaaaanskje kan snike oss til en lunch seier igjen!

Scarlet Sensation skal jeg kikke ekstra på. Hun var skikkelig bra sist gang. Ser ut til at formen er på vei opp. Hun er litt glemt noen steder, men bør passes! Selv om jeg sef. tror at mine gode vallak klarer å slå merra :)

Og aller beste oppladning til løpet er å jage sjefe rundt med Ås Gina. Det er viktig å tøffe seg før løp. Da blir selvtilliten på topp!




Ingen kommentarer: